MSML ontwikkelde Unilever Partners

MSML ontwikkelde Unilever Partners

In het kort.

De horecaondernemers kunnen wel wat hulp gebruiken. Gelukkig voor hen ontwikkelden we het platform Unilever Partners. Hét platform waarmee Unilever dichter bij haar klanten komt en de horecaondernemer een boost geeft.

Met productpromoties, verkoopondersteuning, schapadvies én een virtuele assistente helpt Unilever Partners ondernemers het meeste uit hun zaak te halen. Via het gebruiksvriendelijke platform heeft de ondernemer rechtstreeks contact met Unilever. En met gratis materialen, tips voor het verhogen van je omzet en promoties als 4+2 gratis op de Ben & Jerry’s mini cups of gratis dozen OLA ijsco’s, zit de horeca er straks weer warmpjes bij.

60
sprints voltooid

5 / 5

Kenny Marijnissen

Business Analyst

Logo Unilever Partners
7
jaar klant
// Persoonlijke service

Bestellen en service

Ondernemers kunnen op het platform een persoonlijk account aanmaken. Via dat account valt alles te regelen. Van contactleggen met de rayonmanager tot het plaatsen van bestellingen en het inwinnen van verkoopondersteuning. De ondernemer schakelt hierbij direct met Unilever. Bestelde promoties en materialen kan de ondernemer vervolgens gewoon ophalen bij een groothandel naar keuze - of op een zelfgekozen moment laten bezorgen!


Unilever biedt op het platform naast acties en tips ook persoonlijke en snelle service. LOLA, de speciaal ontwikkelde chatbot, staat 24/7 via WhatsApp klaar om vragen te beantwoorden over producten, bestellingen of adviezen. Via diverse slim ingerichte workflows worden de gebruikers zo extra snel geholpen.

Marcel Letink,

Meer weten? Stel gerust een vraag.

Marcel Letink
// Data verzamelen

Ken je klanten.

Via Unilever Partners leert Unilever haar klanten beter kennen. Want via de bestelgegevens, de vragen die gesteld worden en de vraag naar bijvoorbeeld verkoopondersteunende materialen krijgt Unilever inzicht in hun behoeften. Door hier slim mee om te gaan kan Unilever in de toekomst nog beter inspelen op hun wensen en relevante adviezen uitbrengen.

De gegevens die het platform oplevert, kunnen namelijk gekoppeld worden aan andere platformen van Unilever. Bijvoorbeeld aan de data uit Unilever Eye Of Home. Zo kan de buitendienst van Unilever nóg gerichter werken en zorgen dat straks alle horecazaken waar het ijs of de ijsthee van Unilever worden verkocht weer gelikt voor de dag komen!

Benieuwd naar het hele verhaal achter Unilever Partners? Of wil je weten of wij voor jouw bedrijf iets kunnen betekenen? Neem gerust contact op!

Ken je klanten
Kenny Marijnissen

Kenny Marijnissen

Business Analyst

aanhalingstekens
Fijne samenwerking en vakkundig sterk waardoor er ook efficiënt en snel projecten opgepakt worden. Daarnaast geven ze ook goed advies over wat futureproof werkt zodat je niet later weer oude projecten op de schop hoeft te nemen.

Bij MSML staan we voor je klaar.

Kan jouw organisatie ook slimmer, sneller of efficiënter werken?